Ocenění / Award  

Categories:

Zůstala jsem v úžasu, když jsem obdržela ocenění. WOW!
Je to pro mě velké a milé překvapení.
Děkuji CINTIA
Velice si toho vážím a jsem moc ráda, že se mohu s Vámi podělit o své práce.
A teď dle pravidel 5 věcí o mě:
1. Jsem vdaná a mám 4 děti
2. Zajímá mě historie
3. Miluji fialovou barvu
4. Sleduji seriál Hvězdná Brána
5. Ráda vařím a peču
Důležité - zde je mých 5 vybraných šikulek, které si podle mého mínění zaslouží sdílet tohle ocenění:


Although the rules of the awards are:
You should move them to 5 people
5 things about you tell us

This entry was posted on pondělí, prosince 14, 2009 and is filed under . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Přihlásit se k odběru: Komentáře k příspěvku (Atom) .

0 Comments

Okomentovat